مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-17سياسي

آمادگی پلیس کردستان برای تامین نظم و امنیت در انتخابات


جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان بر آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی پلیس کردستان برای تامین نظم و امنیت انتخابات 1400 تاکید کرد.

- ایسنا/کردستان جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان بر آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی پلیس کردستان برای تامین نظم و امنیت انتخابات 1400 تاکید کرد.

سردار رسول برزویی امروز (27خرداد) در رزمایش امنیت و آرامش ویژه انتخابات 28 خرداد ماه 1400، امنیت جامعه را ثمره اقتدار و کار آمدی پلیس در جامعه دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان یار مهربان مقتدر در کنار مردم است و اقتدار و قاطعیت خود را بر اساس ضوابط قانونی و با رعایت حقوق شهروندی اعمال می کند.

وی افزود: امنیت اولین نیاز جامعه بشری است و هر اقدامی که در جامعه صورت گیرد قطعا در سایه امنیت است و اقتدار پلیس در جامعه مهر تایید بر این مهم است .

سردار برزویی عنوان کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی و این نظام مقدس نتیجه تلاش های جان بر کفان نیروی انتظامی در راستایی تأمین نظم و امنیت پایدار در سراسر ایران اسلامی می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به این مطلب که کارکنان ناجا سربازان ولایت هستند افزود: امروز خدا را شاکریم که چهارچوب ناجا از فرماندهان گرفته تا سایر نیروها، از افرادی مومن و صدیق و خدمت گذار به نظام و انقلاب و رهبری بوده که در سرتاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پلیس کردستان برای تامین نظم و امنیت در انتخابات

آمادگی پلیس کردستان برای تامین نظم و امنیت در انتخابات