مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-17سياسي

مشارکت حداکثری؛ کلیدواژه اصلی انتخابات


کلیدواژه های اصلی در بحث انتخابات، مشارکت حداکثری پای صندوق های رأی و تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد پیش از ظهر امروز در وبینار کشوری تجلی حضور مشارکت حداکثری که با همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و به میزبانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: 2 کلیدواژه اصلی در مبحث انتخابات اصل مشارکت حداکثری پای صندوق های رأی و دیگری تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام اسلامی است.

وی تأکید کرد: شکل گیری دولتی کارآمد و انقلابی گامی مهم در برابر فشار حداکثری نظام سلطه و استکباری و گامی بلند برای عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب و گام های بعدی آن تا تحقق تمدن نوین اسلامی است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: حضور حداکثری و مشارکت بالا پای صندوق های رأی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مأیوس و توسعه همه جانبه کشور را به دنبال خواهد داشت.

مهدوی نژاد با تشریح رأی استقرایی و رأی استمراری، رییس جمهور را در کشورمان نماد اقتدار نظام دانست و بیان کرد: اگر رییس جمهوری دارای رأی بالایی نباشد و در انتخابات شرکت کنندگان کم باشند، نشان دهنده ضعف نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری؛ کلیدواژه اصلی انتخابات

مشارکت حداکثری؛ کلیدواژه اصلی انتخابات