مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-17اجتماعي

راه اندازی خط تلفنی «صدای مشاور» در دارالاکرام


ارائه خدمات مشاوره در هر جامعه یکی از مهم ترین خدمات درمانی و پیشگیرانه در حوزه سلامت روانی و اجتماعی شهروندان است؛ خدماتی که می تواند ذخیره های روانی افراد را در مواجهه با فراز و نشیب های زندگی غنی تر سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام موسسه به مهربانی، از آنجا که مهم ترین نهاد هر جامعه خانواده است و فلسفه وجودی موسسه دارالاکرام در ارتباط با تحصیل دانش آموزان است، این موسسه به تازگی بر آن شده تا با اجرای طرح صدای مشاور ضمن شناسایی خانواده های مددجو از طریق مددکاران و برآورده ساختن نیازهای روانی و عاطفی دانش آموزان، آنها را در مسیر بهبود تحصیلی و آموزشی حمایت و از بروز افت تحصیلی در آنها پیشگیری کند.

مسئول مددکاری اجتماعی موسسه دارالاکرام، ایرج اسدی آرا، در این رابطه می گوید: با افزایش خدمات مددکاری، خوشبختانه این ظرفیت به وجود آمده است که مددکاران اجتماعی مجموعه بتوانند خدمات مشاوره را نیز به اعضای موسسه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در سطح کشور کمتر موسسه ای یافت می شود که چنین وسعتی را در حوزه ی خدمات مددکاری داشته باشد، افزود: این یکی از نقاط قوت موسسه است و باید از مسئولین موسسه تشکر کرد که به موضوع مددکاری اجتماعی تاکنون اهمیت داده اند و در کنار خدمات مددکاری به ارائه ی خدمات مشاوره نیز تاکید کرده اند تا موسسه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط تلفنی «صدای مشاور» در دارالاکرام

راه اندازی خط تلفنی «صدای مشاور» در دارالاکرام