مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-17سياسي

آمادگی کامل کرمان برای برگزاری انتخابات/افزایش 8 درصدی شعب اخذ رأی


استاندار کرمان از افزایش حدود 8 درصدی شعب اخذ رأی در استان نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: تعداد دستگاه های احراز هویت نیز افزایش داده شده تا معطلی برای شهروندان ایجاد نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان با اعلام آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات باشکوه در 28 خرداد ماه از ارسال همه اقلام مورد نیاز انتخابات از جمله دستگاه های احراز هویت و تعرفه های انتخاباتی با لحاظ تدابیر و نظارت های لازم به شهرستان ها خبر داد.

وی افزود: 46 هزار نیروی آموزش دیده عوامل اجرایی شعب اخذ رای در شهرستان ها، بخش ها و روستاها سازماندهی و آموزش های لازم داده شده است و در کنار آن 10 هزار نیروی نظامی برقراری امنیت انتخابات را در استان به عهده دارند.

استاندار کرمان همچنین به پیش بینی و تامین شرایط لجستیک و پشتیبانی در همه شهرستان ها اشاره داشت و تاکید کرد: هیچ نگرانی برای برگزاری انتخابات نداریم.

زینی وند ادامه داد: بر اساس نظر وزارت بهداشت، تمام پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها ابلاغ و لحاظ شده و نمایندگان بهداشتی، نظارت ها را در شعب اخذ رای انجام می دهند.

وی اظهار داشت: همه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات دیده شده و هم استانی ها از ساعت 7 صبح 28 خرداد ماه می توانند به شعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل کرمان برای برگزاری انتخابات/افزایش 8 درصدی شعب اخذ رأی

آمادگی کامل کرمان برای برگزاری انتخابات/افزایش 8 درصدی شعب اخذ رأی