مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-17سياسي

هیچگونه نگرانی برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور نداریم


همه پیش بینی های لازم برای اخذ آرای مردم در روز جمعه 28خرداد انجام شده است و هیچگونه نگرانی برای برگزاری یک انتخابات سالم، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه پیش بینی های لازم برای اخذ آرای مردم در روز جمعه 28خرداد انجام شده است و هیچگونه نگرانی برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن و پرشور نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی با حضور در دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات سیستان و بلوچستان، از اهتمام و همدلی رییس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با ستادانتخابات، فرمانداران و هیات های اجرایی در استان تشکر کرد و اظهار داشت: همدلی و تعامل قانونمدارانه همه سازمان ها و نهادهای استان در همه بخش ها باعث شده است، نتایج خوب و قابل قبولی در همه حوزه ها درسطح استان حاصل شود.

وی تصریح کرد: فقط وفاق و تعامل میتواند آسیب های ناشی از جنگ تحمیلی تحریمی اقتصادی به کشور را کاهش دهد.

استاندار ادامه داد: خدمات نظام در این شرایط سخت با همدلی و هماهنگی بین همه سطوح محقق شده است و این خیلی حائز اهمیت می باشد که عصبانیت دشمنان را بدنبال داشته است.

موهبتی گفت: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران به اتکای آراء خود از طریق انتخابات، تعیین کننده سرنوشت خود هستند و امور کشور را اداره می کنند که دشمن از بلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه نگرانی برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور نداریم

هیچگونه نگرانی برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور نداریم