مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-17اقتصادي

5 برابر شدن بزرگراه ها در کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 92 تنها 50 کیلومتر بزرگراه در این استان وجود داشت و در حال حاضر این میزان به 250 کیلومتر بزرگراه رسیده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 92 تنها 50 کیلومتر بزرگراه در این استان وجود داشت و در حال حاضر این میزان به 250 کیلومتر بزرگراه رسیده است.

کیامرث حاجی زاده در نشست شورای ترافیک استان افزود: همچنین با وجود مشکلات اقتصادی کشور و محدودیت های اعتباری، اعتبارات خوبی به پل های سوم و چهارم شهر یاسوج تخصیص داده شده است.

وی اظهارکرد: هزینه راه سازی در استان نسبت به سایر استان ها پنج برابر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سال 1400 در حوزه راه های روستایی سال شکوفایی است و خیلی از گره های ترافیکی برون شهری و درون شهری استان در این سال رفع می شود.

حاجی زاده تصریح کرد: 52 میلیارد تومان از اعتبارات نفت نیز به محور گچساران گناوه اختصاص داده شده و همه طرح های راهسازی شهرستان گچساران فعال هستند.

وی با بیان اینکه این پروژه و دیگر پروژه های راهسازی این شهرستان به جدیت در حال اجرا است، ادامه داد: اعتبارات راههای استان در سال جاری 200 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 برابر شدن بزرگراه ها در کهگیلویه و بویراحمد

5 برابر شدن بزرگراه ها در کهگیلویه و بویراحمد