مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-17سياسي

دعوت سازمان بسیج مستضعفین برای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای


سازمان بسیج مستضعفین طی بیانیه ای با دعوت از آحاد مردم برای حضور پای صندوق های رای اعلام کرد: بار دیگر وقت آن رسیده تا با انتخابی دقیق و هوشمندانه فردی شایسته را انتخاب کرده تا شاهد ایرانی عزتمند و سرافراز همچون همیشه باشیم.

- طی بیانیه ای با دعوت از آحاد مردم برای حضور پای صندوق های رای اعلام کرد: بار دیگر و با همت و یاری یکدیگر وقت آن رسیده تا با انتخابی دقیق و هوشمندانه فردی شایسته و اصلح را انتخاب نموده تا شاهد ایرانی عزتمند و سرافراز همچون همیشه باشیم.

متن بیانیه سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر دعوت از آحاد مردم برای حضور پای صندوق های رای  به شرح زیر است: بسمه تعالی اِنَّ اللهَ یَامُرُکُم اَن تُوَدّوا الاَمانات الی اَهلِها النساء 58 خداوند به شما فرمان میدهد که امانت ها را به صاحبانش بدهید.

انتخابات به عنوان نماد بارز مردم سالاری دینی از مهمترین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که ملت عظیم الشان ایران طی 43 سال گذشته آن را به عنوان حق و تکلیف شرعی، انقلابی و ملی ، با مشارکت حداکثری به رخ جهانیان کشیده است.

اینک وقت آن رسیده تا با سرلوحه قرار دادن فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند راه کاهش و از بین بردن فشارهای اقتصادی این است که پشتوانه مردمی به رخ دشمنان کشیده شود، بار دیگر و با همت و یاری یکدیگر با انتخابی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سازمان بسیج مستضعفین برای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای

دعوت سازمان بسیج مستضعفین برای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای