مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-17سياسي

آمادگی 42 گروه عملیاتی برق برای روز انتخابات در خراسان جنوبی


 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از آمادگی 42 گروه عملیاتی و 85 نفر از کارکنان این شرکت برای حفظ پایداری شبکه توزیع برق به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات 28 خرداد خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از آمادگی 42 گروه عملیاتی و 85 نفر از کارکنان این شرکت برای حفظ پایداری شبکه توزیع برق به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات 28 خرداد خبر داد.

مهدی دادگر، امروز پنجشنبه 27 خرداد به رسانه ها اعلام کرد: به جهت افزایش امنیت و پایداری شبکه های برق در روز انتخابات و حتی روزهای قبل و بعد آن، اکیپ های عملیاتی این شرکت در حالت آماده باش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر وضعیت مطلوب شبکه ها در حال حاضر افزود: در مجموع تعداد 42 گروه عملیاتی با تجهیزات مورد نیاز به همراه 35 دستگاه خودرو سبک و سنگین همچنین 12 دستگاه مولد برق اضطراری به مدت چهار روز (2 روز قبل و یک روز بعد از انتخابات) در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از تجهیز سه شهرستان باقیمانده استان به دستگاه دیزل ژنراتور خبر داد و گفت: شهرستان های سرایان، زیرکوه و خوسف برای حفظ پایداری شبکه به دیزل ژنراتور با قدرت 30 Kva مجهز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 42 گروه عملیاتی برق برای روز انتخابات در خراسان جنوبی

آمادگی 42 گروه عملیاتی برق برای روز انتخابات در خراسان جنوبی