مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-17سياسي

کوتاهی در انتخابات جفا در حق خود و ملت است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی مردم استان را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: باید همه در این سرنوشت مشارکت داشته باشند هرکسی کوتاهی کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در پیامی از عموم مردم همیشه در صحنه استان برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت بعمل آورد.

متن کامل پیام دعوت حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام برای شرکت در انتخابات 1400  به شرح زیر است.

بسم الله الرّحمن الرّحیم محضر هم استانی های خوبمان و همه بینندگان و شنوندگان عزیز دهه کرامت میلاد پرسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و میلاد پر از نور و برکت حضرت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیه و الثناء تبریک عرض می کنم.

در این دهه که دهه کرامت نامیده شده است خداوند متعال توفیق داده است که ملت ایران به معنای راستین و حقیقی کرامت را به عرصه آورند.

کرامت تنها با لفظ نیست با نام گذاری به نام کرامت نیست کرامت محتوا دارد کرامت مفهوم دارد کرامت یک ظرفیت عظیمی است که خداوند تبارک و تعالی به عنوان یک عطیه به انسان بخشیده است وَ لَقَدْ کَرَّمْنا بَنِی آدَمَ وَ حَمَلْناهُمْ فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ وَ رَزَقْناهُمْ مِنَ الطَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی در انتخابات جفا در حق خود و ملت است

کوتاهی در انتخابات جفا در حق خود و ملت است