مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-17سياسي

200 برنامه در دهه کرامت در کرمان برگزار می شود


همزمان با دهه کرامت استان کرمان با حضور خادمان حرم امام رضا(علیه السلام) سرشار از عطر حرم رضوی شده و سایه پرچم امام رضا (ع) ملک سلیمانی را در بر می گیرد.

- ایسنا/کرمان همزمان با دهه کرامت استان کرمان با حضور خادمان حرم امام رضا(علیه السلام) سرشار از عطر حرم رضوی شده و سایه پرچم امام رضا (ع) ملک سلیمانی را در بر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویروس کرونا حدود دو سال است که زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده و این ویروس منحوس، یک شهر و ملت را خیر بلکه یک جهان دلِ مالامال از عشق به امام مهربانی ها را در حسرت زیارت ولی نعمت خود گذاشت.

هرچند مردم استان کرمان امسال به دلیل شیوع کرونا از برگزاری برنامه های دهه کرامت محروم شدند ولی در کنار کاروان زیر سایه خورشید و قدم قدم با خادمان حضرتش عطر رضوی در ملک سلیمانی خواهد پیچید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاروان های زیر سایه خورشید متشکل از خدام حرم مطهر، همه ساله در ایام دهه کرامت به استان ها و کشورهای مختلف سفر می کنند که هدف از برگزاری این جشن ها، ایجاد شور و شعور معنوی همراه با افزایش معرفت به مکتب اهل بیت به خصوص امام رضا علیهم السلام است.

همزمان با دهه کرامت خدام حرم مطهر امام رضا(علیه السلام)، حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید میهمان مردم ولایتمدار و متدین استان کرمان خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 برنامه در دهه کرامت در کرمان برگزار می شود

200 برنامه در دهه کرامت در کرمان برگزار می شود