مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-17اقتصادي

توضیحات شرکت ملی نفت درباره چرایی کند شدن پیشرفت پروژه پارس جنوبی در دولت یازدهم


روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با انتشار بیانیه ای در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس با عنوان «اقتصاد غیرشرطی| توسعه بزرگترین میدان گازی دنیا در اوج تحریم ها/ سرعت پیشرفت در کدام دولت بیشتر بود؟» توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روابط عمومی اقتصاد غیرشرطی توسعه بزرگترین میدان گازی دنیا در اوج تحریم ها/ سرعت پیشرفت در کدام دولت بیشتر بود؟ توضیحاتی را ارائه کرد.

متن جوابیه به شرح زیر است: از آن جا که میزان پیشرفت تجمعی هر پروژه در زمان اجرا، فارغ از ماهیت، پیچیدگی و حجم آن، از منحنی S-Curve (شکل زیر) تبعیت می کند، (پیشرفت کند در آغاز پروژه، شیب تند در میانه راه و پیشرفت خیلی کند در انتهای دوره) در نظر گرفتن سرعت میانه راه پیشرفت پروژه ها در مراحل پایانی اجرای آن چندان منطقی به نظر نمی رسد.

بر همین اساس پیشرفت آهسته پروژه های موسوم به 35 ماهه پارس جنوبی (فازهای 13، 14، 19، 20-21 و 24-22)، در مراحل پایانی کار کاملا طبیعی و بر اساس ماهیت اجرای پروژه های مشابه در صنایع نفت و گاز است.

بر اساس دانش مدیریت پروژه، روند و سرعت اجرای بخش های اولیه پروژه هایی همچون طرح های پارس جنوبی که عمدتاً شامل فعالیت های روتین سیویل و سازه (عملیات خاکی، بتن ریزی، نصب سازه های فلزی، .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شرکت ملی نفت درباره چرایی کند شدن پیشرفت پروژه پارس جنوبی در دولت یازدهم

توضیحات شرکت ملی نفت درباره چرایی کند شدن پیشرفت پروژه پارس جنوبی در دولت یازدهم