مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-17اقتصادي

کمک 2 میلیارد تومانی حامیان به ایتام حاجی آباد


حامیان «طرح اکرام ایتام» بیش از دو میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در سال 1399 به ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در شهرستان حاجی آباد کمک نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل نگهبان با اشاره به کمک دو میلیارد و 200 میلیون تومانی حامیان به فرزندان معنوی خود در سال گذشته، اظهار داشت: کمک های حامیان تحت حمایت این نهاد قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از نیازهای اساسی فرزندان خانوار تحت حمایت با یاری حامیان برطرف می شود، افزود: کمک های حامیان و خیران موجب شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان تحت حمایت برای دستیابی به مقاطع بالاتر تحصیلی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان از کمک های حامیان به صورت نقدی به حساب ایتام و محسنین واریز شده است، بیان کرد: طرح اکرام یکی از طرح های موفق کمیته امداد است که در آن کمک های حامیان به صورت مستقیم و از طریق بانک های عامل به حساب ایتام و محسنین واریز می شود که این امر موجب افزایش اعتماد عمومی شده است.

رییس کمیته امداد حاجی آباد به رشد 32 درصدی کمک های نقدی و غیرنقدی حامیان در سال 1399 نسبت به مدت مشابه در سال 1398 اشاره کرد و گفت: همواره شاهد افزایش کمک های مردمی به خانوار تحت حمایت هستیم که در سایه این کمک ها می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2 میلیارد تومانی حامیان به ایتام حاجی آباد

کمک 2 میلیارد تومانی حامیان به ایتام حاجی آباد