مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-17اجتماعي

تردد روان در اغلب جاده های کشور/ترافیک در مسیر آزادراهی بین کرج و قزوین


معاون مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر تردد در اغلب جاده های کشور به روال عادی جریان دارد، از بروز ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج-قزوین و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

- مهدی مخبر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ، بیان کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک در مسیر آزادراهی بین کرج و قزوین/ تردد روان در جاده های تهران-شمال معاون مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، همچنین آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

مخبر درباره وضعیت جوی جاده های تهران-شمال و دیگر محورهای مواصلاتی اظهار داشت : در حال حاضر در محورهای تهران-شمال و دیگر جاده های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان در اغلب جاده های کشور/ترافیک در مسیر آزادراهی بین کرج و قزوین

تردد روان در اغلب جاده های کشور/ترافیک در مسیر آزادراهی بین کرج و قزوین