مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-17ورزشي

فرصت تعیین سرنوشت را از دست ندهیم/ نتیجه انتخاب «بد» به خودمان باز می گردد


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما یک بار انتخاب اشتباهی داشتیم نباید با انتخابات قهر کنیم، بلکه با یک تصمیم درست باید زمینه دلخوری ها را در آینده از بین ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری در جمع ورزشکاران با دعوت از جامعه ورزش استان کرمانشاه به حضور در انتخابات 1400، اظهار داشت: در شرایط فعلی، نسبت به وضعیت جوانان، تورم، وضعیت مسکن و ارز دلخوری وجود دارد، که به خود ما بر می گردد چرا که در انتخابات ریاست جمهوری قبلی بد انتخاب کردیم و در شرایط فعلی باید با یک مجلس شورای اسلامی با تشریح معیارهای یک انتخاب خوب، خاطرنشان کرد: ملاک خود را از حرف زدن به رزومه کاری تغییر بدهید، چرا که در دوره های قبل یک عده خود حرف می زدند، اما حرف آن ها هیچ اعتباری نداشت و به هیچ یک از وعده های خود عمل نکردند.

وی یادآور شد: در این دوره انتخاباتی و دوره های قبل یکی سری افراد با متهم کردن کاندیدا می گویند اگر فلانی رای بیاورد خیابان ها را دیوارکشی می کند، صادقانه و صریح به شما می گویم این حرف ها کاملا بی ارزش و بی اعتبار است.

مصری با تشریح معیارهای یک انتخاب خوب، گفت: اولین و مهمترین معیار این است که ببینم دشمنان ما چه کسی را دوست دارند و بر علیه چه کسی تبلیغ می کنند، در دوره های قبل چندین رسانه غربی تمام هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت تعیین سرنوشت را از دست ندهیم/ نتیجه انتخاب «بد» به خودمان باز می گردد

فرصت تعیین سرنوشت را از دست ندهیم/ نتیجه انتخاب «بد» به خودمان باز می گردد