مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-17اجتماعي

برگزاری 76 کارگاه مجازی تابستانی برای کودکان و نوجوانان گیلانی


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ثبت نام 76 کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از 29 خرداد آغاز می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ثبت نام 76 کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از 29 خرداد آغاز می شود.

اسفندیار ضیایی در گفت وگو با خبرنگاران، از آغاز ثبت نام کارگاه های مجازی فصل تابستان از 29 خرداد خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام این کارگاه ها که پنجمین فصل برگزاری خود را تجربه می کند، در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نشانی gilan.

kpf.

ir صورت می گیرد و تا 13 تیر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه زمان شروع 76 کارگاه مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت های زندگی و.

15 تیر و پایان آن 31 شهریور اعلام شده است، افزود: علاقمندان در گروه های سنی نوباوه( چهار سال به بالا)، نوخوان( هفت سال به بالا)، نونهال( 9 سال به بالا)، نونگاه( 12 سال به بالا) و نوجوان( 15 سال به بالا) می توانند در این کارگاه ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان تصریح کرد: این حرکت هدفمند همزمان با همه گیری ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از گسست های آموزشی و فرهنگی و افزایش گستره خدمات رسانی در سطح ملی و بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 76 کارگاه مجازی تابستانی برای کودکان و نوجوانان گیلانی

برگزاری 76 کارگاه مجازی تابستانی برای کودکان و نوجوانان گیلانی