مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-17دانش

جزییات برگزاری رویداد کمند با موضوع «کار، مهارت و نوآوری دختران دانشجو»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم نشست بین المللی گفت و گوهای منطقه ای در حوزه زنان و خانواده با حضور هیئتی از صاحب نظران و اساتید دانشگاه های لبنان، - جزییات برگزاری رویداد کمند با موضوع کار، مهارت و نوآوری دختران دانشجو مدیر کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم جزییات رویداد کمند ویژه دانشجویان دختر دانشگاه های کشور را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم نشست بین المللی گفت و گوهای منطقه ای در حوزه زنان و خانواده با حضور هیئتی از صاحب نظران و اساتید دانشگاه های لبنان، سوریه، عراق، یمن، فلسطین، بحرین و الجزایر به میزبانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، همکاری جهاددانشگاهی الزهرا (س) و مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

محمدهادی عسگری، مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم در این نشست بین المللی به تشریح موضوع کار، مهارت، نوآوری دانشجویان دختر (کمند) پرداخت و اظهار کرد: کار فعالیتی منظم است که در ازای دریافت پول انجام می شود.

همچنین، اصطلاح مهارت، اشاره به توانایی هایی دارد که الزاماً ذاتی نیستند، اما قابل پرورش هستند به خصوص در نحوه انجام وظیفه فرد و نه در توانایی های بالقوه او انعکاس می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری رویداد کمند با موضوع «کار، مهارت و نوآوری دختران دانشجو»

جزییات برگزاری رویداد کمند با موضوع «کار، مهارت و نوآوری دختران دانشجو»