مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-17بين الملل

شورای همکاری خلیج فارس همچنان در آرزوی تغییر در مذاکرات هسته ای ایران


وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در نشست خود در ریاض، مدعی شدند که ایجاد تفکیک میان برنامه هسته ای، موشکی و سیاست های منطقه ای ایران، رویکردی «خطرناک» خواهد بود و خواستار توجه کشورهای عضو برجام به این مسأله در جریان مذاکرات وین شدند.

- وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در نشست خود در ریاض، مدعی شدند که ایجاد تفکیک میان برنامه هسته ای، موشکی و سیاست های منطقه ای ایران، رویکردی خطرناک خواهد بود و خواستار توجه کشورهای عضو برجام به این مسأله در جریان مذاکرات وین شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شورای همکاری خلیج فارس طی مواضعی زیاده خواهانه، خواستار گنجانده شدن برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران در هرگونه توافق جدید با این کشور شد.

وزرای خارجه این شورا در نشست خود در ریاض، مدعی شدند که ایجاد تفکیک میان برنامه هسته ای، موشکی و سیاست های منطقه ای ایران، رویکردی خطرناک خواهد بود و خواستار توجه کشورهای عضو برجام به این مسأله در جریان مذاکرات وین شدند.

این کشورها اعلام کرده اند که در چارچوب پرونده هسته ای ایران، آماده همکاری موثر و جدی با احترام به حق حاکمیت و بر پایه سیاست حسن همجواری با این کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای همکاری خلیج فارس همچنان در آرزوی تغییر در مذاکرات هسته ای ایران

شورای همکاری خلیج فارس همچنان در آرزوی تغییر در مذاکرات هسته ای ایران