مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-17سياسي

جهاد دانشگاهی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد


جهاد دانشگاهی در بیانیه ای در آستانه 28 خرداد روز انتخابات از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت کرد تا با عزم و اراده خود مشارکت گسترده خود را در پای صندوق های رأی به نمایش گذارند.

- به نقل از جهاد دانشگاهی، نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی در بیانیه ای در آستانه 28 خرداد روز انتخاب از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت کرد تا با عزم و اراده خود مشارکت گسترده خود را در پای صندوق های رأی به نمایش گذارند.

متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت بزرگوار، صبور و استوار ایران اسلامی؛ اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته ایم.

جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثنا هر موفقیتی که رقم زده می شود، هر عزتی که حاصل می شود و هر تلاشی که در عرصه های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و … به ثمر می نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله (ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

ملت غیرتمند و آگاه ایران؛ نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی با بیش از 40 سال فعالیت در عرصه علم و فناوری و فرهنگ، امروز به محضر شما گزارش می دهد که آتش یأس پراکنی دشمنان و انواع و اقسام تحریم ها از تحریم اقتصادی و نظامی و دارویی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد

جهاد دانشگاهی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد