مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-17اقتصادي

برق منطقه ای گیلان آماده خدمات رسانی در روز انتخابات است


به منظور تسهیل در برگزاری انتخابات، کارکنان برق گیلان در آمادگی کامل به سر می برند تا بستر خوبی از نظر انرژی برق در انتخابات فراهم شود.

- با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی استان گیلان مبنی بر گرم شدن هوا و افزایش، اظهار کرد: با توجه به این شرایط میزان مصرف برق نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان در طول زمان برگزاری انتخابات تا زمان اعلام نتایج به صورت آنلاین و در لحظه در تأمین برق مطمئن و پایدار در آمادگی کامل به سر می برند تا بستر خوبی از نظر انرژی برق در انتخابات فراهم شود.

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان گفت: در صورت بروز هر حادثه ای در شبکه برق، اکیپ های عملیاتی و پیمانکاران در کوتاه ترین زمان نسبت به ترمیم و رفع عیب اقدام خواهند کرد.

داراب زاده گفت: به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار، مراکز غیرمجاز رمز ارز و معرفی این مراکز به نیروی انتظامی و قوه قضاییه به صورت جدی دنبال می شود و از مشترکان تقاضا داریم تا نسبت به معرفی مراکز غیر مجاز رمز ارز به مراجع قانونی و قضایی و این شرکت اقدام کنند.

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه پیک شب گذشته استان گیلان 1396 مگاوات بود، ضمن دعوت به حضور پرشور مردم در انتخابات، انتظار داریم تا با مصرف منطقی و هوشمندانه انرژی برق و رعایت نکات ساده ای همانند استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق منطقه ای گیلان آماده خدمات رسانی در روز انتخابات است

برق منطقه ای گیلان آماده خدمات رسانی در روز انتخابات است