مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-17اقتصادي

قطعی برق در واحدهای صنعتی البرز، تولید را با مشکل مواجه کرد


رییس اتاق بازرگانی استان البرز با اشاره به اینکه قطعی برق موجب دل آزردگی صنعتگران استان به ویژه مدیران صنایع اشتهارد شده است، گفت: تامین زیرساخت ها از جمله برق رسانی و عدم وقفه در این فرآیند به عنوان خوراک اولیه بخش صنعت و تولید مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن انتقاد از قطعی برق و ایجاد اختلال در کار صنعتگران، گفت: در حال حاضر یکی از مسائل بسیار مهم در کل کشور بحث اقتصاد و معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه تورم ایجاد شده در کشور به دلیل عواملی از جمله تحریم های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشتی مردم را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: به دنبال اعمال محدودیت های ناشی از کرونا ضمن تضعیف روابط اقتصادی مان با کشورهایی که مراودات تجاری داشتیم، تراز تجاری ما هم نسبت به قبل کمتر شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، افزود: سال گذشته با کمک و پیگیرهای استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استان و مدیران دولتی مرتبط به مباحث اقتصادی ، البرز به رشدقابل ملاحظه ای در صادرات دست یافت.

وی ادامه داد: سال گذشته هدف گذاری که برای رشد صادرات استان در پایان سال داشتیم خوشبختانه زودتر از موعد مقرر و در بهمن ماه 99 محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق در واحدهای صنعتی البرز، تولید را با مشکل مواجه کرد

قطعی برق در واحدهای صنعتی البرز، تولید را با مشکل مواجه کرد