مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-17بين الملل

ویکتوریا نولاند برای پیگیری اجلاس های بایدن با پوتین و ناتو عازم بروکسل می شود


وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، معاون وزیر امور خارجه این کشور 17 و 18 ژوئن (پنج شنبه 27 و جمعه 28 خردادماه) در بروکسل خواهد بود تا با متحدان برای پیگیری اجلاس های اخیر اتحادیه اروپا و ناتو و همچنین نشست رییس جمهوری آمریکا با همتای روسش دیدار کند و .

- ویکتوریا نولاند برای بررسی نتایج اجلاس های اخیر بایدن به بروکسل می رود وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، معاون وزیر امور خارجه این کشور 17 و 18 ژوئن (پنج شنبه 27 و جمعه 28 خردادماه) در بروکسل خواهد بود تا با متحدان برای پیگیری اجلاس های اخیر اتحادیه اروپا و ناتو و همچنین نشست رییس جمهوری آمریکا با همتای روسش دیدار کند و در مورد مسائل مشترک سیاست خارجه به مذاکره بنشینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: ویکتوریا نولاند، معاون وزیر امور خارجه آمریکا 17 و 18 ژوئن در بروکسل خواهد بود تا با متحدان و شرکا برای پیگیری اجلاس های ناتو و آمریکا-اتحادیه اروپا و همچنین نشست جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با ولادیمیر پوتین، همتای روسش دیدار کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این سفر نولاند با میرچا جیوانا ، معاون دبیرکل ناتو و اعضای شورای ائتلاف ناتو دیدار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویکتوریا نولاند برای پیگیری اجلاس های بایدن با پوتین و ناتو عازم بروکسل می شود

ویکتوریا نولاند برای پیگیری اجلاس های بایدن با پوتین و ناتو عازم بروکسل می شود