مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-17اقتصادي

تکاپوی هنرمندان برای احداث بازارچه خاتم


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اعلام خبر تشکیل تعاونی خاتم کاران در اصفهان، گفت: این حرکت، مقدمه احداث بازارچه خاتم است.

- ایسنا/اصفهان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اعلام خبر تشکیل تعاونی خاتم کاران در اصفهان، گفت: این حرکت، مقدمه احداث بازارچه خاتم است.

عباس شیردل، رییس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان، روزهای ابتدایی تیرماه سال گذشته به ایسنا خبر داد که مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان قصد دارد برای تجمیع هنرمندان خاتم این منطقه، شهرکی ویژه خاتم سازان در محدوده شش راه ایجاد کند و شروع ساخت این شهرک را نیز منوط به تأسیس یک تعاونی با حضور فعالان صنایع دستی برای سرمایه گذاری دانست.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان درباره سرانجام این شهرک به ایسنا می گوید: هنرمندان رشته خاتم که اغلب شان در خوراسگان فعالیت دارند، شرکت تعاونی تشکیل داده اند که بسیار توانمند و فعال است و اعتبار خوبی دارد.

ما نیز با تمام قوا از این شرکت حمایت می کنیم.

نورالله عبداللهی، توضیح می دهد: برنامه ریزی برای فروش، شرکت در نمایشگاه ها و رسیدگی به امورات هنرمندان در دستور کار این شرکت قرار دارد، اما مهم ترین کاری که اکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی هنرمندان برای احداث بازارچه خاتم

تکاپوی هنرمندان برای احداث بازارچه خاتم