مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-17بين الملل

ترامپ: دیدار دیروز بایدن-پوتین برای ما هیچ نتیجه ای نداشت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا، به دیدار روز گذشته جو بایدن و ولادیمیر پوتین روسای جمهور آمریکا و روسیه، - ترامپ: دیدار دیروز بایدن-پوتین برای ما هیچ نتیجه ای نداشت! دونالد ترامپ به دیدار روز گذشته روسای جمهور آمریکا و روسیه در ژنو واکنش نشان داد و آن را بی حاصل دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا، به دیدار روز گذشته جو بایدن و ولادیمیر پوتین روسای جمهور آمریکا و روسیه، واکنش داده و آن را بی نتیجه خواند.

ترامپ در واکنش به این دیدار در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: آمریکا از نشست میان بایدن و پوتین چیزی عایدش نشد.

فکر کنم برای روسیه روز خوبی بود، اما برای ما نه! این مقام پیشین آمریکا در بخشی دیگر مدعی شد: رابطه من با رییس جمهور روسیه بسیار خوب بود، اما حتی خود او نیز می گفت که هیچ فردی به اندازه من در قبال روسیه سخت گیر نیست.

ترامپ همچنین مدعی شد که او پروژه خط لوله گازی نورد استریم 2 را متوقف کرده است و از دولت بایدن برای اجازه به ادامه روند این پروژه انتقاد کرد.

جو بایدن و ولادیمیر پوتین روز گذشته (چهارشنبه) برای نخستین بار از زمان به قدرت رسیدن بایدن و بعد از 10 سال با یکدیگر دیدار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: دیدار دیروز بایدن-پوتین برای ما هیچ نتیجه ای نداشت!

ترامپ: دیدار دیروز بایدن-پوتین برای ما هیچ نتیجه ای نداشت!