مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-17بين الملل

تاکید وزیر خارجه اردن و فرستاده سازمان ملل بر راه حل سیاسی در یمن


وزیر خارجه اردن در دیدار با فرستاده سازمان ملل به یمن ضمن هشدار نسبت به وخامت پیامدهای انسانی بحران یمن، بر لزوم حل این بحران از طریق یک راه حل سیاسی تاکید کرد.

- وزیر خارجه اردن در دیدار با فرستاده سازمان ملل به یمن ضمن هشدار نسبت به وخامت پیامدهای انسانی بحران یمن، بر لزوم حل این بحران از طریق یک راه حل سیاسی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن و مارتین گریفیث، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به یمن در دیداری که با یکدیگر داشتند، درباره تلاش ها برای حل بحران یمن و پایان درگیری ها در این کشور از طریق یک راه حل سیاسی که امنیت و ثبات را به این کشور بازگرداند، گفت وگو کردند.

وزیر خارجه اردن با اشاره به لزوم افزایش تلاش های بین المللی برای پایان دادن به این بحران که پیامدهای انسانی آن شدیدتر شده، آن هم از طریق یک راه حل سیاسی مطابق با قطعنامه 2216 شورای امنیت، تاکید کرد: توافقنامه استکهلم، توافقنامه حدیده و طرح عربستان باید جهت رسیدن به یک راه حل سیاسی در یمن که امنیت و ثبات آن را بازگردانده و به مشکلات مردم آن پایان دهد، اجرا شوند.

الصفدی با تاکید دوباره بر اینکه اردن تمامی اقدامات نیروهای انصارالله علیه عربستان و امنیت آن را محکوم می کند، گفت: امنیت عربستان و کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر خارجه اردن و فرستاده سازمان ملل بر راه حل سیاسی در یمن

تاکید وزیر خارجه اردن و فرستاده سازمان ملل بر راه حل سیاسی در یمن