مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-17اقتصادي

4 طرح کشاورزی در نهاوند به بهره برداری می رسد


چهار طرح کشاورزی با اعتباری معادل 90 هزار و 100 میلیون ریال و اشتغالزایی 52 نفر در نهاوند به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کریم حاج باباعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران در جهاد کشاورزی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی چهار طرح کشاورزی با اعتباری معادل 90 هزار و 100 میلیون ریال و اشتغالزایی 52 نفر در نهاوند به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این طرح ها شامل طرح آبیاری بارانی ثابت، گوساله پرواری، شرکت بسته بندی حبوبات و فاز دوم گلخانه پلی کربنات است که از محل آورده بخش خصوصی و تسهیلات بانکی و دولتی تامین اعتبار شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: یکی از اقدامات مهم این مدیریت در بخش زیربنایی مربوط به اجرای آبیاری نوین بوده که سال گذشته در 240 هکتار از اراضی کشاورزی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 400 هکتار در مرحله طراحی و 539 هکتار نیز تشکیل پرونده شده است افزود: به منظور آبیاری مزارع در سال جاری که بارش باران کاهش یافته 15 استخر احداث شده که هفت استخر آن اجرا شده و هشت استخر دیگر در دست اقدام است.

وی گفت: در بخش اقدامات زیربنایی عملیات یکپارچه سازی در 100 هکتار از اراضی و لایروبی 1000 متر از قنوات نیز برای تامین آب مورد نیاز کشاورزان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 طرح کشاورزی در نهاوند به بهره برداری می رسد

4 طرح کشاورزی در نهاوند به بهره برداری می رسد