مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-17دانش

دولت فعلی رکورد دار فساد های مالی و حقوق های نجومی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست پرسش و پاسخ با فعالان دانشجویی گفت: بنده نمیگویم که قانون اساسی بی مشکل نیست و هیچ نکت های برای اصلاح در آن وجود ندارد؛ - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دولت فعلی رکورد دار فساد های مالی و حقوق های نجومی است به گونه ای که بنده چنین فساد هایی را بعد از پیروزی انقلاب در هیچ دولتی شاهد نبوده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست پرسش و پاسخ با فعالان دانشجویی گفت: بنده نمیگویم که قانون اساسی بی مشکل نیست و هیچ نکت های برای اصلاح در آن وجود ندارد؛ اما در عین حال به هیچ وجه مشکلات اقتصادی، فرهنگی و مدیریتی کشور را منسوب به قانون اساسی نمی دانم.

وی با بیان اینکه امروز نهاد هایی که بر سر کار می آیند به بسیاری از قوانین در قانون اساسی عمل نمی کنند، تصریح کرد: دلم می خواهد از نامزد های ریاست جمهوری و حتی روسای جمهور قبل یک امتحان شفاهی و کتبی از قانون اساسی بگیرند.

چون معتقدم بعضی از این آقایان دقیق نمی دانند که چه اختیارات، محدودیت ها و وظایفی دارند و هنوز نمیدانند که ده دوازه تکلیفی که در قانون اساسی برای دولت ذکر شده است اکثرا در حوزه فرهنگی، تربیتی و انسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت فعلی رکورد دار فساد های مالی و حقوق های نجومی است

دولت فعلی رکورد دار فساد های مالی و حقوق های نجومی است