مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-17اقتصادي

افزایش 200برابری اعتبارات جاده های کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال اعتبارات حوزه ها راه های استان با تلاش های صورت گرفته 200 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، کیامرث حاجی زاده افزود: با توجه به افزایش اعتباراتی که مصوب شده فعالیت مطلوبی در حوزه راه های کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای روان سازی ترافیک و شناسایی تخلفات ترافیکی در مرکز استان به پایش های الکترونیکی نیاز است و دستگاه های متولی باید هر چه سریع تر در این خصوص اقدام کنند.

حاجی زاده عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج تنها استانی است که محروم از سیستم پایش تصویری بوده است که این موضوع مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورده است.

وی به طرح ساماندهی ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد اشاره و عنوان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی کشور و محدودیت های اعتباری، اما اعتبارات خوبی به پل های سوم و چهارم شهر یاسوج تخصیص داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در چند سال گذشته فقط 50 کیلومتر بزرگراه در این استان وجود داشت افزود: در حال حاضر 250 کیلومتر بزرگراه داریم و هزینه راه سازی در استان نسبت به سایر استان ها 5 برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 200برابری اعتبارات جاده های کهگیلویه و بویراحمد

افزایش 200برابری اعتبارات جاده های کهگیلویه و بویراحمد