مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-16اقتصادي

لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای خرید گندم و کلزای کشاورزان مازنی


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر لزوم استفاده از همه امکانات برای خرید حداکثری دانه گندم و کلزا در سطح استان تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر لزوم استفاده از همه امکانات برای خرید حداکثری دانه گندم و کلزا در سطح استان تاکید کرد.

عزیزاله شهیدی فر در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای خرید گندم و کلزا، بر لزوم استفاده از همه امکانات برای خرید حداکثری دانه گندم و کلزا در سطح استان تاکید کرد و گفت: در شرایط حاضر که در مرحله برداشت قرار داریم بنا به دستور مقام عالی وزارت باید از همه امکانات موجود برای خرید حداکثری دانه گندم و کلزا در سطح استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه عدم بارندگی در زمان کاشت باعث کاهش سطح کشت کلزا و بروز تنش خشکی در مراحل حساس رشدی موجب کاهش عملکرد محصولات گندم و جو در واحد سطح شد، گفت: تلاش های بی وفقه ای که در مبارزه با عوامل خسارتزا صورت گرفت، موجب شد بخشی از چالش ها در این خصوص مرتفع شود.

جلوگیری از خروج گندم از مازندران مجید بهادری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برای دستیابی به خرید حداکثری دانه گندم و کلزا باید از همه ظرفیت های موجود در سطح استان از جمله شرکت های تعاون روستایی، ساماندهی واسطه ها و خدمت دهندگان به کشاورزان، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای خرید گندم و کلزای کشاورزان مازنی

لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای خرید گندم و کلزای کشاورزان مازنی