مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:002021-06-16اقتصادي

مهم ترین انتظارات مردم از رییس جمهور آینده/آقای رییس جمهور به گوش باشید!


این روزها که حال و هوای کشور کاملا انتخاباتی است، کاندیداهای ریاست جمهوری در برنامه های مختلف صدا وسیما و رسانه های دیگر با ارائه برنامه های خود، - مهم ترین انتظارات مردم از رییس جمهور آینده/آقای رییس جمهور به گوش باشید! ایسنا/مازندران این روزها که حال و هوای کشور کاملا انتخاباتی است، کاندیداهای ریاست جمهوری در برنامه های مختلف صدا وسیما و رسانه های دیگر با ارائه برنامه های خود، سعی در جلب رضایت مردم جهت دادن رای به خود دارند و در این میان قول ها و شعارهای زیادی برای بهبود وضعیت کشور سر داده می شود که امید است به اغلب آنان جامه عمل پوشانده شود تا مردم را امیدوار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروندان غرب مازندران به خصوص نوشهر و چالوس، انتظارات خود را از رییس جمهور آینده با خبرنگار ایسنا در میان گذاشتند.

محمدرضا محسن زاده جوان نوشهری با اشاره به مشکلات کشور در حوزه های مختلف گفت: مردم کشور ما در حال حاضر از وضعیت اقتصاد و معیشت به خصوص برای جوانان رنج می برد وکرونا نیز به این موضوع دامن زده است.

*بالا بودن قیمت مسکن موجب ناتوانی قشر ضعیف جامعه شده است وی افزود: یکی دیگر از مشکلات فعلی کشور که بسیار مشهود است و طی دو سه سال اخیر نمایان شده است، بالا بودن نرخ اجاره و خرید مسکن است که مردم را ناتوان کرده است و عده ای که ماهانه تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین انتظارات مردم از رییس جمهور آینده/آقای رییس جمهور به گوش باشید!

مهم ترین انتظارات مردم از رییس جمهور آینده/آقای رییس جمهور به گوش باشید!