مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-16اقتصادي

افتتاح 4 پروژه عمرانی در مناطق عشایری فارس


مدیرکل امور عشایر فارس همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی از افتتاح 4 پروژه عمرانی درحوزه تامین آب پایدار به صورت مجتمع های آبرسانی در مناطق عشایری استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور عشایر فارس همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی از افتتاح 4 پروژه عمرانی درحوزه تامین آب پایدار به صورت مجتمع های آبرسانی در مناطق عشایری استان خبر داد.

روح الله بهرامی با بیان اینکه امسال هفته جهاد کشاورزی با عنوان جهادکشاورزی، پشتیبانی از تولید، امنیت غذایی نامگذاری شده است، اظهار کرد: 4 پروژه عمرانی در مناطق مختلف عشایری استان به بهره برداری می رسد که 345 خانوار عشایری از آب پایدارسالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل عشایر فارس، او گفت: برای اجرای این پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات بند ه تبصره 4 ملی و استانی هزینه شده است.

مدیرکل امور عشایر فارس ادامه داد: این پروژه های عمرانی شامل حفر و تجهیز چاه، برق رسانی، انتقال آب، احداث مخزن و شبکه توزیع است.

بهرامی اظهار کرد: اجرای این طرح ها باعث تثبت زندگی عشایر، افزایش سطح برخورداری و حمایت از اشتغال بیش از 1000 نفر از عشایراستان را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 پروژه عمرانی در مناطق عشایری فارس

افتتاح 4 پروژه عمرانی در مناطق عشایری فارس