مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-16اقتصادي

12 فروشگاه مجازی صنایع دستی در گلستان فعال است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: تا ابتدای سال 1399 فقط چهار فروشگاه مجازی صنایع دستی در گلستان فعال بود ولی این تعداد هم اکنون به 12 فروشگاه رسیده است.

- ، احمد تجری شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی تجارت الکترونیک محصولات صنایع دستی استان گلستان اظهارکرد: تقویت تجارت الکترونیک یکی از نیازها و الزامات امروز فروش و ارائه خدمات در حوزه صنایع دستی گلستان است و تقویت آن ورود و همت هنرمندان و فعالان فروش مجازی استان را می طلبد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: کارگروهی متشکل از فعالان حوزه تجارت الکترونیک و هنرمندان فعال در فضای مجازی برای پیشبرد و تقویت تجارت الکترونیک صنایع دستی استان گلستان تشکیل خواهد شد.

وی بیان کرد: تا ابتدای سال 1399 فقط چهار فروشگاه مجازی صنایع دستی در استان داشتیم که فعالیت پررنگی نداشتند ولی این تعداد از ابتدای سال گذشته تاکنون به 12 فروشگاه مجازی رسیده است.

تجری ادامه داد: علاوه بر این تعداد فروشگاه مجازی حدود 70 هنرمند صنایع دستی به صورت مستقیم به عرضه تولیدات در شبکه های اجتماعی می پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: اگر فعالان گردشگری و صنایع دستی به حوزه عرضه الکترونیکی تولیدات خود ورود نکنند و خود را با این فضا تطبیق نده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروشگاه مجازی صنایع دستی در گلستان فعال است

12 فروشگاه مجازی صنایع دستی در گلستان فعال است