مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 20:152021-06-16ورزشي

شکست تیم ملی ایران برابر برزیل/ نمایش پرنوسان شاگردان الکنو


تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت های لیگ ملت ها به مصاف تیم ملی برزیل رفت و در دیداری که نوسان زیادی در آن داشت یک شکست دیگر را پدیرفت.

- ، تیم ملی والیبال مردان ایران در دومین روز از هفته چهارم رقابت های لیگ ملت ها از ساعت 23:30 چهارشنبه برای برگزاری یازدهمین بازی خود در این مسابقات به مصاف برزیل رفت و 3 بر یک شکست خورد.

ست اول؛ 25 بر 19 به سود برزیل ملی پوشان کشورمان هر چند شروع برابری با قهرمان جهان داشتند و دو امتیاز اول را با حریف پایاپای پیش رفتند اما در ادامه در دفاع روی توپ خوب عمل نکردند و در مقابل این برزیل بود که با هوش و تجربه بالای بازیکنانش همین روند را تا پایان ست ادامه داد و هر چند شاگردان الکنو در امتیازات پایانی کمی عقب افتادگی خود را جبران کردند اما در نهایت سه اول را واگذار کردند.

ست دوم؛ 25 بر 23 به سود ایران شاگردان الکنو در این ست شرایط بهتری پیدا کردند و هم در زدن سرویس و هم در دفاع روی تور نسبت به دست اول موفق تر عمل کردند.

همین امر باعث شد ایران در چند مقطع از حریف نامدار خود پیش بیفتد و نه تنها وقت اول استراحت فنی بلکه وقت دوم را با برتری نسبت به حریف به پایان برساند.

پس از آنکه تیم ملی ایران 16 بر 14 وقت استراحت دوم را هم به سود خود خاتمه داد این برزیل بود که تلاش کرد دو امتیاز عقب افتاده را جبران کند اما ملی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تیم ملی ایران برابر برزیل/ نمایش پرنوسان شاگردان الکنو

شکست تیم ملی ایران برابر برزیل/ نمایش پرنوسان شاگردان الکنو