مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 20:102021-06-16سياسي

نظم بخشی ترافیکی به معابر پرتردد و ورودی شهر قم


سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای علائم افقی ترافیک در معابر ورودی شهر قم و خیابان های پرتردد خبر داد و گفت: اجرای طرح خط کشی معابر اصلی ورودی شهر قم با هدف نظم بخشی به حرکت خودروها انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، قاسم طالبی با اشاره به اجرای علائم افقی ترافیک در معابر ورودی شهر قم و خیابان های پرتردد اظهار کرد: اجرای این طرح در معابر اصلی و ورودی های شهر قم در صورت داشتن طرح و آلبوم علائم افقی ترافیک در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می شود.

سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای طرح خط کشی ترافیکی بلوار شهید آیت الله بهشتی حدفاصل میدان حضرت امام خمینی (ره) تا میدان شهدای 72تن خبر داد و افزود: نیازهای علائم ترافیکی شامل خط کشی های ممتد زردرنگ و خطوط منقطع، مسیر گذرهای عابر پیاده و آشکارسازی سرعت کاه ها در معابر اصلی انجام شده یا در دست اقدام است.

طالبی اجرای این طرح ها را با هدف نظم بخشی ترافیکی به حرکت خودروها و افزایش ایمنی تردد شهری عنوان کرد و گفت: مناطق هشتگانه قم نیازها و درخواست های زیادی برای اجرای طرح های ترافیکی دارند که با توجه به ظرفیت سازمان ترافیک و اولویت بندی طرح با توان مضاعف در حال انجام آن ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظم بخشی ترافیکی به معابر پرتردد و ورودی شهر قم

نظم بخشی ترافیکی به معابر پرتردد و ورودی شهر قم