مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 20:052021-06-16سياسي

حضور حداکثری در انتخابات موجب جدیت بیشتر مسئولین در امور اجرایی می شود


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با ضروری خواندن حضور حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: این حضور حداکثری توجه و جدیت بیشتر مسئولین در امور اجرایی را به دنبال خواهد داشت.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با ضروری خواندن حضور حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: این حضور حداکثری توجه و جدیت بیشتر مسئولین در امور اجرایی را به دنبال خواهد داشت.

آیت الله رضا رمضانی در وبینار حضور آگاهانه که به همت دانشگاه علمی کاربردی منطقه دو (گیلان، مازندران و گلستان) و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، با اشاره به ضرورت برگزاری نشست های بصیرتی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: آگاهی بخشی در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات، امری ضروری است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) تصریح کرد: کرامت، موضوع بسیار مهمی است که با مسئله انتخابات و مردم نیز ارتباط دارد.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت بشری مورد توجه خداوند متعال است، افزود: اکرم از اسماء الهی است و پیامبر(ص) نیز به عنوان کریم به سوی جامعه بشری فرستاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات موجب جدیت بیشتر مسئولین در امور اجرایی می شود

حضور حداکثری در انتخابات موجب جدیت بیشتر مسئولین در امور اجرایی می شود