مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-16پزشكي

راه اندازی رشته تخصصی جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با موافقت وزارت بهداشت، رشته تخصصی جراحی عمومی در این دانشگاه راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نوید دانایی اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی رشته تخصصی جراحی عمومی که از آمال 23 ساله دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بود، موافقت کرد.

وی افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به استناد رأی صادره در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی با راه اندازی رشته تخصصی جراحی عمومی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان موافقت کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از پیگیری های معاونت آموزشی دانشگاه و دست اندرکاران راه اندازی این رشته در دانشگاه، گفت: با ایجاد این رشته تخصصی در دانشگاه، زمینه توسعه رشته های تخصصی بیش از پیش فراهم آمده که امیدوارم در آینده نه چندان دور شاهد راه اندازی سایر رشته های تخصصی که زیرساخت های فیزیکی و توسعه ای آن در دانشگاه پیش بینی شده است، باشیم.

دانایی با اشاره به اینکه سالیان طولانی مسؤولان وقت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تلاش بسیار کردند تا مجوز راه اندازی این رشته را کسب کنند، خاطرنشان کرد: شایسته است از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته تخصصی جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

راه اندازی رشته تخصصی جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان