مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:202021-06-16سياسي

راهکار عبور از بحران ها و مشکلات، حضور در انتخابات است


معاون امور مجلس و ارتباطات اسلامی و سخنگوی دانشگاه آزاد در پیامی بر حضور جهادگونه ملت شریف ایران پای صندوق های رأی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اسلامی و سخنگوی دانشگاه آزاد در پیامی بر حضور جهادگونه ملت شریف ایران پای صندوق های رأی تأکید کرد.

در این پیام آمده است: إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها (آیه 58 سوره نساء) راهکار عبور از بحران ها و مشکلات حضور در انتخابات است.

امروز هر برگه رأیی که به صندوق ها انداخته می شود، در حقیقت رأی به و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود.

انتخابات بسیار مهم روز جمعه 28 خرداد از مصادیق میدان های نیاز به حضور به هنگام ملت انقلابی و مردم شریف میهن عزیزمان است.

انتخابات جهاد عمومی، مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است و حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد.

همه کسانی که دوست دار اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و ایران هستند باید در انتخابات شرکت کنند و انتخاب خوب و درست انجام دهند.

هرکس به ایران علاقه مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار عبور از بحران ها و مشکلات، حضور در انتخابات است

راهکار عبور از بحران ها و مشکلات، حضور در انتخابات است