مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-16ورزشي

ولز 2 - 0 ترکیه؛ ولز فاتح زیباترین بازی جام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی ولز در شبی که یک ضربه پنالتی را نیز توسط گرت بیل از دست داد، در نهایت با دو گل موفق به غلبه بر ترکیه شده و با چهار امتیاز موقتا در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

- تیم ملی ولز در دیداری تماشایی و پربرخورد با دو گل موفق به غلبه بر ترکیه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم ملی ولز در شبی که یک ضربه پنالتی را نیز توسط گرت بیل از دست داد، در نهایت با دو گل موفق به غلبه بر ترکیه شده و با چهار امتیاز موقتا در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

تیم ملی ولز بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ششم و روی پاس گرت بیل به آرون رمزی در سمت چپ محوطه تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه رمزی با عکس العمل دروازه بان ترکیه همراه شد.

در ادامه و در دقیقه 20 بود که چنگیز اوندر با ضربه ای والی و تماشایی از فاصله ای قابل توجه می توانست دروازه تیم ملی ولز را باز کند، اما وارد عکس العمل خوبی در این صحنه نشان داد.

در دقیقه 24 و روی تعلل مدافعان ترکیه در آفساید گیری و پاس عمقی گرت بیل، آرون رمزی در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه ترکیه پیش رفت، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولز 2 - 0 ترکیه؛ ولز فاتح زیباترین بازی جام شد

ولز 2 - 0 ترکیه؛ ولز فاتح زیباترین بازی جام شد