مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 17:052021-06-16سياسي

هزینه اداره کردن گران تهران بر دوش مردم افتاده است


کاندیدای شورای شهر تهران با انتقاد از مدیریت شهری فعلی برای اداره گران پایتخت گفت: 400 نقطه بحرانی مانند حادثه انفجار گاز شهران وجود دارد لذا باید پیوست پدافند غیرعامل برای ابرپروژه ها تصویب شود.

- خبرگزاری فارس- وحید ونایی: هفته گذشته اسامی نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران معرفی شد.

  لیست شورای ائتلاف با شعار دوباره خدمت، تهران سربلند برای شورای شهر تهران خود را در معرض آرای پایتخت نشینان قرار داده است.

  برای بررسی برنامه ها و چشم انداز آرا و نظرات اعضای لیست شورای ائتلاف در انتخابات شورای شهر با برخی از کاندیداهای این لیست گفت وگو کردیم.

  برای شناخت مواضع و دیدگاه ها و نظرات احمد صادقی کاندیدای شورای شهر تهران از لیست شورای ائتلاف با وی به گفت وگو کرده ایم.

  وی با بیان اینکه عمدتاً در حوزه امداد و نجات فعالیت دارم و پنج سال مدیرعامل هلال احمر استان تهران بودم ضمن اینکه هفت سال جانشین شهردار تهران و رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بودیم می گوید که با توجه به سوابقی که در حوزه جمعیت هلال احمر و موضوع سازمان پیشگیری از مدیریت بحران شهر تهران دارم با مسائل شهری کاملاً آشنا بوده و سابقه مدیریت شهری من موجب شده است که تلاش کنم با توجه به تجاربم در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه اداره کردن گران تهران بر دوش مردم افتاده است

هزینه اداره کردن گران تهران بر دوش مردم افتاده است