مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 17:002021-06-16سياسي

علاقه مندان به جمهوری اسلامی با صندوق رای غهر نمی کنند


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کسی که به نظام جمهوری اسلامی علاقه مند است با صندوق رای غهر نمی کند، گفت: اگر روز جمعه در پای صندوق رای حاضر شدیم و به کاندیدای موردنظر رای دادیم، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کسی که به نظام جمهوری اسلامی علاقه مند است با صندوق رای غهر نمی کند، گفت: اگر روز جمعه در پای صندوق رای حاضر شدیم و به کاندیدای موردنظر رای دادیم، قطعا در چهارسال آینده نیز می توانیم به عملکردها نیز نقد داشته باشیم.

اقبال عباسی 26 خردادماه در برنامه تلویزیونی شب های بام ایران در شبکه استانی جهانبین با تاکید بر اینکه دولت وظیفه تامین امنیت و سلامت انتخابات را بر عهده دارد، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در چهارمحال و بختیاری توسط متولیان اندیشیده شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 939 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 20 هزار نفر عوامل اجرایی در فرآیند انتخابات 28 خردادماه در استان مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه اولویت رای گیری در فضای باز در شعب اخذ رای است، گفت: اما در برخی شهرستان ها مانند شهرستان لردگان به علت دمای بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه مندان به جمهوری اسلامی با صندوق رای غهر نمی کنند

علاقه مندان به جمهوری اسلامی با صندوق رای غهر نمی کنند