مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:452021-06-16ورزشي

چمران: روز جمعه روز قیام و به پاخاستن است


رییس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در این روزها لیست های متعددی با استفاده از عکس چند نفر از اعضای لیست شورای ائتلاف و تغییر در این لیست منتشر می شود از شهروندان خواست که به 21 نفر لیست شورای ائتلاف رای دهند و تاکید کرد روز جمعه روز قیام و به پا خاستن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران رییس سابق شورای شهر تهران و کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گردهمایی انتخاباتی ستاد حامیان شهر که با هدف حمایت از لیست شورای ائتلاف برگزار شده بود، گفت: امیدوارم ایام مبارکی که در آن قرار داریم که با پیروزی های ورزشی همراه شده با پیروزی های سیاسی نیز همراه شود.

ملت ما در روز جمعه حماسه بزرگ دیگری خلق می کند و نشان می دهد ملت ما زنده است؛ ملتی که در حوادث مختلف و بزنگاه ها توانسته به خوبی در مقابل پیش بینی های منفی همه جوانب منفی را به حرکت مثبت تبدیل کند.

وی افزود: همه به آقای رییسی، فرد متدین، کاردان و انقلابی به عنوان رییس جمهور و به سردار محمد کوثری به عنوان نماینده میان دوره ای مجلس رای خواهیم داد و همه به لیستی که برای شورای شهر تهران ارائه داده شده رای قاطع خواهیم داد.

وی ادامه داد: امیدواریم شهروندان که به ریاست جمهوری و سه نفر نماینده مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی رای می دهند خسته نشوند و به 21 نفر کاندیداهای شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: روز جمعه روز قیام و به پاخاستن است

چمران: روز جمعه روز قیام و به پاخاستن است