مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-16اجتماعي

توسعه و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در شبکه مترو


معاون اسبق حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید بتوانیم حمل و نقل عمومی را به ظرفیت مطلوب برسانیم گفت: شبکه مترو تهران با طولی حدود 300 کیلومتر شرایط قابل قبولی دارد اما باز هم نیازمند توسعه خطوط مترو در شهر هستیم با این وجود در شبکه مترو .

- سید جعفر تشکری هاشمی کاندیدای ششمین دوره شورای شهر تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از اولویت های اول شورای ششم و مدیریت شهری آینده تهران باید توسعه و افزایش واگن های مترو باشد و با کمک سازندگان داخلی نسبت به تامین کسری ناوگان مترو تهران اقدام شود .

خوشبختانه چندین کارخانه واگن سازی در کشور داریم که یکی از آنها نیز متعلق به شهرداری تهران است و به راحتی با حمایت از تولید کنندگان داخلی می توانیم نسبت به تولید و تامین واگن مورد نیاز مترو تهران اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورود اتوبوس های جدید به ناوگان نیز باید از دیگر محورهای مورد توجه شورای ششم و شهرداری بعدی در پایتخت باشد گفت: باید وضعیت شبکه اتوبوسرانی نیز به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، هم کسری ناوگان باید جبران شود و هم ناوگان فرسوده ی در اختیار بخش خصوصی و متعلق به خود شرکت واحد اتوبوسرانی باید نوسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در شبکه مترو

توسعه و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در شبکه مترو