مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-16سياسي

مشارکت مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد


مشارکت مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: مشارکت مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

محمدعلی شجاعی در نشست با فرمانداران، اعضای هیات نظارت و معاونان استاندار که 26 خرداد ماه در محل استانداری برگزار شد، میزان مشارکت در انتخابات را نشان دهنده قدرت مردم دانست و افزود: این که بدون هیچ مشکلی هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات در استان جلسات مشترک برگزار می کنند، نشان دهنده بلوغ، شعور و هم فهمی است.

شجاعی با قدردانی از تلاش های انجام شده در فرآیند برگزاری انتخابات در استان، گفت: در انتخابات 28 خرداد ماه باید تلاش کنیم معدل مشارکت استان در پای صندوق های رای بالا برود.

وی افزود: نسبت به انتخابات سال 98 باید میزان مشارکت در تک تک شهرستان ها افزایش یابد و فرمانداران این افزایش مشارکت را از بخشداران طلب کنند و این درخواست استانی به مدیران شهرستان ها و امامان جمعه منتقل شود.

شجاعی میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای در شرایط حساس کنونی کشور را موجب نابودی دشمنان نظام دانست و با تاکید بر جلوگیری از بروز اختلافات احتمالی بین اعضای هیات های اجرایی در شهرستان ها، گفت: قانون باید فصل الخطاب حل اختلافات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد

مشارکت مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد