مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-16سياسي

وحدت ملی و مقابله با شبکه فساد یکی از نتایج مشارکت فعال در انتخابات است


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقابله با شبکه مافیایی و باندهای ثروت و قدرت لازم است یک همبستگی ملی ایجاد شود و چنین وحدتی در انتخابات متجلی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، حسینعلی حاجی دلیگانی عصر امروز در همایش بزرگ انتخاباتی شهرستان لنجان اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون گذاری و نظارت بر اجرای درست قانون را عهده دار است و به دلیل عدم همکاری مطلوب دولت، تمام ظرفیت های کشور به منصه ظهور نرسیده است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر یک دولت انقلابی پای کار بیاید، شکی نیست که هم افزایی دولت و مجلس افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: مجلس همانند گذشته این آمادگی را دارد که برای هموار شدن مسیر خدمت دولت به مردم ریل گذاری کند و در خصوص این مهم تمام توان خود را به کار می گیریم.

وی با تأکید بر اینکه جمعه سرنوشت سازی که زمینه ساز یک دولت انقلابی است را پیش رو داریم، تشریح کرد: وضعیت اسفبار اقتصاد کشور که در شرایط فعلی و به دلیل بی توجهی به ظرفیت داخلی صورت گرفته پایدار نبوده و با انتخاب صحیح مردم مسیر روشنی پیش روی ما قرار دارد.

حاجی دلیگانی ایران را قدرت اول در منطقه دانست و متذکر شد: ایران در زمینه هایی نظیر دستاوردهای علمی، دفاعی، هسته ای و مسائلی از این قبیل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت ملی و مقابله با شبکه فساد یکی از نتایج مشارکت فعال در انتخابات است

وحدت ملی و مقابله با شبکه فساد یکی از نتایج مشارکت فعال در انتخابات است