مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:302021-06-16سياسي

جدیت مضاعف وزارت خارجه برای برگزاری انتخابات پرشور در خارج کشور


سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن اعلام آمادگی این وزارت خانه برای برگزاری انتخاباتی در شأن ایرانیان مقیم خارج، گفت:با بیانات دلگرم کننده رهبر انقلاب این مأموریت با جدیت مضاعف انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص زمینه سازی برای حضور پر رنگ آنان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در آذرماه سال 1399 وزارت امور خارجه، آغاز فرآیند انتخابات را به کلیه نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ابلاغ و درخواست نمود مقدمات برگزاری انتخابات در حوزه کشور متوقف فیه را فراهم آورند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در فروردین ماه سالجاری وزارت امور خارجه اقلام و ملزومات مورد نیاز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از جمله تعرفه انتخابات را با حضور نمایندگان ستاد انتخابات کشور و شورای محترم نگهبان تحویل و متعاقباً به کلیه نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان ارسال کرده است.

خطیب زاده در ادامه اظهار داشت: به دنبال تعیین رییس ستاد انتخابات خارج از کشور و همچنین رییس هیئت نظارت بر انتخابات خارج از کشور تشکیل، هیئت های اجرایی در کلیه محل های اخذ رأی در خارج از کشور و همچنین 200 نفر ناظر شورای نگهبان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت مضاعف وزارت خارجه برای برگزاری انتخابات پرشور در خارج کشور

جدیت مضاعف وزارت خارجه برای برگزاری انتخابات پرشور در خارج کشور