مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:302021-06-16اقتصادي

کمک فنی - اعتباری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طرح های توسعه ای خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری در دیدار مدیران عالی این وزارتخانه با استاندار خوزستان در اهواز اظهار کرد: - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه به طرح های توسعه ای استان خوزستان که نیازمند کمک فنی – اعتباری هستند، کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری در دیدار مدیران عالی این وزارتخانه با استاندار خوزستان در اهواز اظهار کرد: مشکلات کسب و کار برخی شهر های خوزستان، در مرحله ای قبل از دریافت وام است و وام دادن، مشکلات کسب و کار در این مناطق را حل نمی کند.

وی افزود: برای این مناطق باید برنامه ریزی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم، در این مناطق یا می توان صنعتی ایجاد کرد که وابسته به جغرافیا و طبیعت نباشد یا این که تحولی در اقتصاد آن منطقه ایجاد شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تا مسائل مربوط به آب در استان خوزستان حل نشود، برنامه خوزستان مشخص نخواهد شد، زیرا آب در حوزه های بسیاری، مساله اصلی است.

منصوری عنوان کرد: برنامه ریزی و ارائه بسته های حمایتی، به معنای وام دادن نیست و می توان کار های کلیدی تری برای حل مشکلات انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک فنی - اعتباری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طرح های توسعه ای خوزستان

کمک فنی - اعتباری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طرح های توسعه ای خوزستان