مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-16سياسي

مردم اجازه ندهند دولت سوم روحانی شکل بگیرد


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای به وضعیت فعلی در کشور پایان دهند و اجازه ندهند دولت سوم روحانی شکل گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان احمد امیرآبادی فراهانی امشب در اجتماع حامیان آیت الله رییسی در پیاده راه بوعلی همدان با بیان اینکه آیت الله رییسی در صورت انتخاب به عنوان رییس جمهور در کابینه خود از همه کسانی که دل در گرو مردم دارند بهره خواهد برد اظهار کرد: امروز کشور نیاز به تغییرات بزرگی دارد که باید توسط مردم محقق شود.

وی با اشاره به اقدامات اثرگذار آیت الله رییسی در دوران مسئولیتش در هستیم زیرا مشکلی از مردم حل نکرد، دولت رییسی به دنبال این خواهد بود که کشورهای عضو به تعهدات خود عمل کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق برنامه باید تمام تحریم ها در واقعیت برداشته شود تا ما هم به تعهدات خود عمل کنیم گفت: مردم باید با حضور پرشور در پای صندوق های رای به وضعیت فعلی در کشور پایان دهند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود اجازه ندهند دولت سوم روحانی شکل گیرد اظهار کرد: دولت آینده باید عدالت محور باشد، دولتی که به دنبال حل مشکلات محرومان و مستضعفان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اجازه ندهند دولت سوم روحانی شکل بگیرد

مردم اجازه ندهند دولت سوم روحانی شکل بگیرد