مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:102021-06-16سياسي

برای مقابله با امضاهای طلایی «نظام جامع شفافیت» ایجاد می کنم


نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه هایش برای مقابله با امضاهای طلایی، گفت: برای مقابله با امضاهای طلایی «نظام جامع شفافیت» ایجاد می کنم.

- نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه هایش برای مقابله با امضاهای طلایی، گفت: برای مقابله با امضاهای طلایی نظام جامع شفافیت ایجاد می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در بخش خبری 20:30 در پاسخ به این سوال که یکی از دلایل حذف نشدن مجوزهای غیر ضروری در مسیر تولید، وجود امضاهای طلایی در دستگاه های دولتی است، روش شما برای حذف این امضاهای طلایی چیست، گفت: متأسفانه در اقتصاد ما تعداد زیادی رانت توزیع می شود به طوری که در بخش های مختلف اقتصاد، در نظامات مختلف اعم از پولی، ارزی، بانکی و تولید یک بروکراسی چند لایه درست کرده ایم که امضاهای طلایی در این سیستم، سرنوشت ساز هستند.

وی افزود: به عبارت بهتر، ما داریم توزیع رانت می کنیم، این مسئله خیلی وقت است که در بسیاری از کشورهای دنیا حل و فصل شده و کشورهایی که توانسته اند رشد اقتصادی سریعی را تجربه کنند، یک بخشی را برای مبارزه با فساد اداری در چارچوب سلامت اداری، ایجاد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با امضاهای طلایی «نظام جامع شفافیت» ایجاد می کنم

برای مقابله با امضاهای طلایی «نظام جامع شفافیت» ایجاد می کنم