مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:102021-06-16فرهنگي

دو صنف سینمایی برای واکسیناسیون هنرمندان به رییس جمهور نامه نوشتند


کانون کارگردانان سینمای ایران و انجمن تهیه کننده- کارگردانان سینما طی نامه ای مشترک از رییس جمهور درخواست کردند که واکسیناسیون تمامی عوامل پروژه های سینما، - نمایش خانگی و تلویزیون بدون هرگونه تبعیض انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از روابط عمومی کانون کارگردانان سینمای ایران، در متن نامه کانون کارگردانان سینمای ایران و انجمن تهیه کننده- کارگردانان سینما به رییس جمهور آمده است: بنام خدا جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با تقدیم سلام و احترام به استحضار می رساند تاکنون 2 نامه از طرف خانه سینما و اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران، در خصوص ضرورت و فوریت انجام واکسیناسیون اهالی سینما، حضور وزیر محترم بهداشت و رییس ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده که متاسفانه تاکنون برای هیچکدام پاسخ درخور و مناسب دریافت نشده است.

لزوم تولید برنامه های سرگرم کننده سینمایی و تلویزیونی و نمایش خانگی برای استفاده مردم که در این ایام پاندمی و ضرورت پرکردن اوقات فراغت آنان، به مثابه اقدامی ضروری، بارها و بارها فصل الکلام مدیریت کلان سیاسی - فرهنگی بوده است.

مع الاسف با وجود مذاکرات و مکاتبات متعدد با وزارت محترم بهداشت در مورد لزوم واکسیناسیون عوامل دست اندرکار این امر مهم به عنوان یک گروه پرخطر تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو صنف سینمایی برای واکسیناسیون هنرمندان به رییس جمهور نامه نوشتند

دو صنف سینمایی برای واکسیناسیون هنرمندان به رییس جمهور نامه نوشتند