مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-16سياسي

بررسی توان تخصصی 45 نفر از نامزدهای شورای شهر اراک توسط دانشجویان بسیجی


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک از بررسی توانمندی و کارآیی 45 نفر از نامزدهای شورای شهر اراک توسط دانشجویان بسیجی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدجواد سلطانی نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه ارزیابی و مصاحبه با نامردهای شورای شهر اراک اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه اراک یک فراخوان عمومی برای شرکت کاندیداهای شورای شهر در نشست با دانشجویان منتشر کرد تا نامزدها برای شرکت در برنامه ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری این نشست ها بدون هیچ گونه جهت گیری سیاسی و جریانی، ابتدا از کاندیداهای اعلام شده در راستای شفافیت  سوالاتی در زمینه شغل، میزان درآمد، دارایی و .

پرسیده شد و بعد از آن کاندیداها در زمان مشخص به یک سری سوالات عمومی پاسخ دادند، پس از آن هم در زمان معین به سوالات تخصصی که قشر نخبگانی دانشجو از آن می پرسند پاسخ داده و هر یک از دانشجویان هم با توجه به پاسخ های کاندیداها در قالب یک فرم  نمره دهی کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک با اشاره به آغاز کار بلافاصله بعد از احراز صلاحیت ها گفت: بعد از احراز صلاحیت ها، بعضی از افراد ردصلاحیت شده قصد داشتند با بیان موارد خلاف واقع، فضای انتخابات را مسموم کنند، ما به عنوان بسیج دانشجویی دانشگاه اراک و با هدف تنویر افکار عمومی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی توان تخصصی 45 نفر از نامزدهای شورای شهر اراک توسط دانشجویان بسیجی

بررسی توان تخصصی 45 نفر از نامزدهای شورای شهر اراک توسط دانشجویان بسیجی