مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-16ورزشي

امتناع داور اراکی از قضاوت مسابقه ورزشکار رژیم صهیونیستی نشان از بصیرت است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امتناع داور بسیجی اراکی خانم لاله پوریا منش از قضاوت مسابقه ورزشکار رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان از بصیرت و آگاهی جوانان و اهمیت ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی برای آنها دارد که قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی امشب در جمع ورزشکاران برتر استان و تجلیل از ورزشکار بسیجی لاله پوریا منش و جمعی از ورزشکاران جهادگر در اردوهای جهادی اظهار کرد: انتخابات مظهر اراده و اقتدار ملی است که ملت با حضور خود در پای صندوق ها پایبندی خود به ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی را نشان می دهند و لذا از این جهت راهبرد ارزشمندی است.

وی افزود: ملت ایران در طول 42 سال گذشته با حضور در انتخابات های مختلف مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان داده اند و بسیاری از کشورها در طول این سال ها از ملت ایران الگو برداری کرده اند و لذا حضور حداکثری ملت در 28 خرداد ماه بسیار با اهمیت و سرنوشت ساز است.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: دشمنان از چندین ماه گذشته سناریوهای پیچیده ای برای حضور کمرنگ ملت در انتخابات طراحی کرده که البته تاکنون با هوشیاری ملت بسیاری از آنها با شکست مواجه شده و قطعا حضور حماسی ملت دشمنان را با شکستی خفت بار و تحقیرآمیز مواجه خواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتناع داور اراکی از قضاوت مسابقه ورزشکار رژیم صهیونیستی نشان از بصیرت است

امتناع داور اراکی از قضاوت مسابقه ورزشکار رژیم صهیونیستی نشان از بصیرت است